M5 na hamowni
Re: M5 na hamowni
udało mi sie dzisiaj moją shamować wykres poniżej
widzę, że na tle innych wykresów mój pomiar wypada dobrze
pytanie: szukać serii? czy po tylu latach "ten typ tak ma
edit
coś wykres nie chce się wkleić podaje link
http://imageshack.us/photo/my-images/845/26092916.jpg/
widzę, że na tle innych wykresów mój pomiar wypada dobrze
pytanie: szukać serii? czy po tylu latach "ten typ tak ma
edit
coś wykres nie chce się wkleić podaje link
http://imageshack.us/photo/my-images/845/26092916.jpg/
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: M5 na hamowni
Wg mnie masz super wynik, na obciążeniowej wyszłoby pewnie coś w okolicy 340 PS.
Polecam postudiować mój wątek
viewtopic.php?t=786&postdays=0&postorder=asc&start=30
tam jest trochę o pomiarach mocy.
Polecam postudiować mój wątek
viewtopic.php?t=786&postdays=0&postorder=asc&start=30
tam jest trochę o pomiarach mocy.
Re: M5 na hamowni
Dzis bylem z hamowac moja emke z ciekawosci i jestem zadowoly przytym przebiegu co ma okolo 340 tys km i wyplula 324,9 kucy i 375 Nm to jest dobry wynik .A tu wykresik.

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: M5 na hamowni
Szkoda, że ie byłeś na hamownii MAHA, najbliżej Ciebie chyba jest w Gliwicach. Wtedy możnaby porównać jakoś wyniki.
Re: M5 na hamowni
A czemu okurat Maha?Mielismy jechac na pomiar na 2 mki ale niestety rozkopali uliczke a byla slepa i niedalo rady wyjechac , chcielismy bezposrednio porownac 2 mki na tej samej hamowni.Venom pisze:Szkoda, że ie byłeś na hamownii MAHA, najbliżej Ciebie chyba jest w Gliwicach. Wtedy możnaby porównać jakoś wyniki.
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: M5 na hamowni
Po prostu na MAHA wychodzą jakieś sensowne wyniki i podaje też moc na kołach oraz moc strat. Ten Dynosoft nic nie pokazuje więc trudno cokolwiek porównać. Możliwe, że z Gregorem wybierzemy się jeszcze na MAHA 

Re: M5 na hamowni
Ja rowniez bawilem sie z moja na hamowni dynojet. Miala wtedy przelatane jakies 340k km. tylko z powerchip pozatym fabryka i ku mojemu a tym bardzej zaskoczeniu operatrow suka;) wykrecila 274 na kola co bylo odpowiednikiem i zarazem szokiem dla gosci z e46 M3 ktorzy byli tez tego dnia na dyno.
Nastepny raz byl juz bez katalikow + eisenmann i tu znow nas zaskoczyla i dala z siebie 282 (dokladnie ta sama temp. powietrza)
Nastepny raz byl juz bez katalikow + eisenmann i tu znow nas zaskoczyla i dala z siebie 282 (dokladnie ta sama temp. powietrza)
'93 DaytonaViolett B36 360tys km
Re: M5 na hamowni
Mnie tez by zaskoczylo ze tyle wyplula. Ja i tak jeszcze chce zrobic kolejny pomiar mocy bo umnie okazalo sie ze mam swiece do wymiany inne rzeczy , no i zobaczymy ile wypluje
) na serie nie licze ale i tak bede szczesliwy wyniku 


- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: M5 na hamowni
Kris, ale mocy na kołach niestety też nie ma co porównywać, bużo zależy od sposobu pomiaru = od użytego sprzętu. Moja B38 mierzona na obciążeniowej hamowni MAHA LPS3000 wypluła na przykład 262 PS na kołach i nie wierzę, że seryjne B36 wypluło by na tej hamowni tyle. Za to na DynoJet widziałem dużo wyższe wartości uzyskiwane przez B38.
Re: M5 na hamowni
To może niech ktoś napisze na jaką hamownię trzeba pojechać żeby uzyskać realny wynik, który nie zostawi żadnych wątpliwości co do tego ile zostalo z tych 340-tu koni w przypadku E34 S38. Bo co hamownia to inny wynik.
A może są jakieś ustawienia które możnaby zasugerować osobie obsługującej hamownie np. osobno dla e34, e36 itp.
Dzięki temu nie byłoby pózniej bicia piany że wynik nie realny bo warunki nie takie czy też parametry nie są takie jak powinny.
A może są jakieś ustawienia które możnaby zasugerować osobie obsługującej hamownie np. osobno dla e34, e36 itp.
Dzięki temu nie byłoby pózniej bicia piany że wynik nie realny bo warunki nie takie czy też parametry nie są takie jak powinny.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
Re: M5 na hamowni
To jak wytlumaczymy 3 e46 M3 z nie wielkim przebiegiem z podobna moca 275 278 280 Czyzby ich silniki byly do kituVenom pisze:Kris, ale mocy na kołach niestety też nie ma co porównywać, bużo zależy od sposobu pomiaru = od użytego sprzętu. Moja B38 mierzona na obciążeniowej hamowni MAHA LPS3000 wypluła na przykład 262 PS na kołach i nie wierzę, że seryjne B36 wypluło by na tej hamowni tyle. Za to na DynoJet widziałem dużo wyższe wartości uzyskiwane przez B38.
'93 DaytonaViolett B36 360tys km
Re: M5 na hamowni
Moim zdaniem na dobry wynik z hamowni zalezy od kilku czynnikow takich jak przynajmiej 3 proby (dobrze rozgrzane opony) , temp. no i od wlasciciela hamowni to jest moje zdanie
Re: M5 na hamowni
A po co ci rozgrzane opony na hamowni??Gregor/// pisze:Moim zdaniem na dobry wynik z hamowni zalezy od kilku czynnikow takich jak przynajmiej 3 proby (dobrze rozgrzane opony) , temp. no i od wlasciciela hamowni to jest moje zdanie
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
Re: M5 na hamowni
Jest w tedy lepsza przyczepnosc opony do rolkiDino444 pisze:A po co ci rozgrzane opony na hamowni??Gregor/// pisze:Moim zdaniem na dobry wynik z hamowni zalezy od kilku czynnikow takich jak przynajmiej 3 proby (dobrze rozgrzane opony) , temp. no i od wlasciciela hamowni to jest moje zdanie
Re: M5 na hamowni
No tak ale jest to stopniowe rozpędzanie auta na rolkach od pierwszego do czwartego biegu i dopiero na czwartym nastepuje pomiar. Tak przynajmniej odbywało sie to u mnie podczas każdego pomiaru. Więc nie widzę tam za bardzo miejsca na jakikolwiek uślizg. Dlatego zapytałem.Gregor/// pisze:Dino444 napisał/a:
Gregor/// napisał/a:
Moim zdaniem na dobry wynik z hamowni zalezy od kilku czynnikow takich jak przynajmiej 3 proby (dobrze rozgrzane opony) , temp. no i od wlasciciela hamowni to jest moje zdanie
A po co ci rozgrzane opony na hamowni??
Jest w tedy lepsza przyczepnosc opony do rolki
Ale może macie inną hamownie.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??